Bilder från i förrgår!

I förr går var jag och Emilia och badade med hästarna. Vi hittade ingen fotograf så vi fotade varann. Emilia fotade mig och Vannis men kameran fick slut batteri så jag hann inte fota Emilia och Passe..:(
 
Allt gick bra(nästan iallafall), Vannis var lite fajantig att gå i vattnet men litade på mig och gick i ganska direkt, hon nosade bara lite. Men nu ska ni få lite bilder :D
 
Himla synd vi aldrig fick några bilder då fjanten såg glad ut.. Surpuppa.. Nej hon är faktiskt inte sur, utan jag som skrattar och pratar med henne hela tiden sen får hon ju vatten i öronen hihi, men några runder var hon såå glad med öronen framåt  hela tiden. Självklart sabbar Passe dom bilderna genom att stå framför kameran eller dra iväg Emilia så bilderna blir suddiga.. Men detta ska helt klart göras om då Vannis tyckte det var såå kul :D
 
Glöm inte slänga iväg en kommentar!

Kommentarer
Postat av: Judde

Vart är det ni var med dem och badade? :)

Ser riktigt härligt ut!

2013-07-27 @ 17:28:46
URL: http://www.juddes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0