Finaste ponnyn♥

Igår vaknade jag inte föränn kl 5 så kom iväg väldigt sent till stallet. Först vid halv 11.
 
Mockade och fixade allt sånt. Kände mig för lat för att fara ut och rida. Men jag hämtade ponnyn och borstade henne sen gick jag ner till sommarhagen och red henne där i halsring. Eftersom det hade regnat så var det ganska så halkigt så vart bara skritt och trav. Vill inte riskera något. Men hon lyssnade verkligen klockrent på allt igår. Hon kunde vilja öka lite extra och gärna ta nån tjuvgalopp men saktade av direkt jag bad henne. Det går bara bättre och bättre det här! Red i kanske en timme. Igår hade man verkligen önskat att nån filmade. Finaste vannis♥
 
Idag ska Altea komma och rida Vannis. Det blir ganska lungt så troligast far jag nog ut en sväng igen ikväll.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0