Första "provridningen".

Kring den 17-18 Juli(om jag inte är helt ute och cyklar) vart det bestämmt att Vannis skulle komma hem till mig. Efter det fortsatte jag rida henne dådå sen den 25 Juli kom hon hem till mig på "prov". Men det jag och Angelina sa till er var att jag bara skulle tävla henne och att hon inte skulle säljas och skälet till att hon var hos mig var att jag skulle lära känna henne lite innan vi skulle göra våran tävlingdebut den 28 Juli, u remember?

Så var det ju självklart inte. Vannis var på prov hos mig för att se om det funkade, gjorde det skulle jag ju köpa henne. Dock tog det ett tag innan jag köpte henne.
Men nu ska jag bjuda på en film som inte många sätt, alltså från "provridningen". Det var andra gången jag satt på Vannis men första gången jag galopperade eller hoppade. Svävade verkligen på moln!
Kommer aldrig kunna tacka Angelina nog för att hon har gett mig den här chansen<3
 
 Det är filmat med Iphone så kvallan är inte den bästa.
Ska jag vara ärlig tycker jag det ser helt okej ut. Fick ju otroligt mycket hjälp av Angelina som gav mig massor med tips. Men som sagt tycker jag inte det såg så hemskt ut. Däremot har jag ju hittat massor med knappar på henne sedan det här så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0