Fullt upp som vanligt!

Har inte bloggat på 3 dagar nu. Men Vannis fick stå i Torsdags då jag for till Byske och va med min kompis. I fredags longerade jag henne på ängen. Vart inte så mycket longera utan vi sprang mest och busade och gjorde massa ledarskapsövningar. Det tyckte hon var super kul. 
Igår vart det en mysig barbacka ritt i skogen. Vannis var super pigg och trippade fram i stort sätt hela ridturen haha. Vi hoppade lite små hinder i skogen och rejsade över en äng. 
 
Idag var nog roligaste dagen på länge faktiskt. Sov hos Hannah lördag-söndag. På söndag klev vi upp ganska tidigt och for till Lisel och Lolly. Mysigaste fölet jag träffat! Sen kom Angelina och hämtade oss och vi for och hämtade en tjej som heter Linda. Vi for först till Pajero, Lisel och Lolly så hon fick träffa dom sedan till mig så hon fick träffa Vannis och Passe. Sen skjutsade vi hem henne och sen skjutsade vi hem Hannah.
 
Jag och Angelina for tillbaka till mig och for ut och red. Angelina red Passe och jag red Vannis. Vi skrittade mest bara då Passe inte är riden på ett tag. Sen fick Angelina rida Vannis. Första gången sen i November. Var faktiskt super roligt att se dom två tillsammans igen :')
 
Nu ska jag sluta tråka ut er med en massa text och ska bjussa på lite bilder från lottaträningen den 12 Juli som Hannah fotat :D
 
Hästavstånd är ingen match för den här damen, hon hoppar verkligen allt!

Kommentarer
Postat av: Wilma

ni är så fina tillsammans!

2013-07-22 @ 01:42:07
URL: http://petterssonsoders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0