Hoppträning

Igår for vi in på KDRF och hopptränade. Var lite orolig att underlaget skulle vara för hårt att hoppa på. Men det funkade om jag krattade framför och efter hindret. Hoppade en liten bana. I slutet hoppade vi kanske 1m-105. Ska ju "tävla" det på lördag så ville se hur det gick. Jag red som en kratta men då jag väl skärpte mig gick det super bra. Ponnyn är verkligen helt otrolig! 
 
Även fast det var varmt så gjorde hon sitt bästa. Däremot var hon hur pigg som helst i början och lyssnade inte på mig för fem öre så fick göra mycket volter och halter. Men då hon väl lyssnade och vi började "jobba som ett team" gick det bra. Fina ponny!
 
Kolla i 1080p (HD)
 
 

Kommentarer
Postat av: Lilli:D

Så fina :'D

2013-07-23 @ 16:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0