Back in business

Tjolahopp nu har uppdateringen varit dåligt. Har varit sjuk både tisdag och onsdag. Det enda jag gjort är att legat i min säng och kollat serier. Inte ens det har jag orkar med stundvis då jag fått så ont i huvudet. Som tur är har Cissi och Nelly varit jätte snälla och tagit hand om Vannisen. Hon har dock fått vila båda dagarna så kommer bli spännande att rida idag. Vet inte riktigt hur ridhusschemat ser ut så mest troligast måste jag rida ut. Får se till att hålla i mig eller kanske till och med limma fast mig i sadeln om jag vill vara på den säkra sidan.
 
Jag hoppas nästan det är ledigt inne. Samtidigt hade det varit mysigt att rida ut men om jag vill komma hem med livet i behåll kanske det vore bäst att rida inne. Vi får se vad som sker.. Snart är det jullov iallafall och då blir det massor med uteritter! Nästan så jag skäms över hur dålig jag blivit på att rida ut. Förr red jag ut alla dagar förutom 1 gång i veckan då jag körde in till ridhuset. Nu när man har ridhus hela tiden blir man så bekväm. Får skärpa mig, måste se till att bli bättre på att rida ut. Både jag och Vannis behöver det. Nu ska jag då ta och bege mig till stallet och hoppas att jag överlever. Fingers crossed..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0