Godmorgon

Usch känner mig inte riktigt kry idag. Men det är bara bita ihop för nu ska jag ta och bege mig mot stallet. Finns mycket som känns mer lockande än att jobba nio timmar på ridhuset från 10.30 till halv 19.30. Vi har nämligen den årliga Lucia showen. Den brukar vara väldigt rolig så om ni har möjlighet tycker jag ni ska ta er till Skellefteå Ridklubb antingen klockan 13.00 eller klockan 17.00 och kolla! Jag ska sitta och sälja fika men jag hoppas jag kan få se lite av showen ändå. Nånstans mellan allt jobbande så ska jag även hinna med min ponny. Tänkte fara till stallet vid åtta tiden så jag hinner rida och allt före men det var tyvärr inte min skjuts taggad på. 
 
I värsta fall får jag helt enkelt rida henne efter sista showen är slut. Om jag orkar förståss, men samtidigt har hon vilat mycket denna vecka så skulle ju vara bra hon får röra på sig. Det är jätte soligt och fint ute så hade ju velat rida ut medan det är ljust. Det kommer jag nog inte hinna göra.Vi får se vad som sker. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0