Jul shopping.

Idag har det varit full rulle än så länge. Tog lite sovmorgon till 11 innan jag orkade ta mitt upp ur sängen. Skulle väl egentligen upp nån timma tidigare men men.. Efter ett tag kom Nelly och vi promenerade in till stan. Köpte julklappar och nu är jag i stort sätt klar med allt julshoppande. Ska fixa de sista sakerna på måndag eller tisdag. Är kass på att köpa julklappar men när man väl kommit igång gick det ganska bra att komma på vad man skulle köpa till alla. Blev en T-shirt, lösögonfransar och lite godis till mig själv också när jag ändå var i mitt shopping flow. Nu ska jag samla nya krafter och fara till stallet. Efter att ha promenerat runt en hel del idag kan jag meddela att jag känner av ryggen..
 
Igår blev det en uteritt med Vannis. Gick bra trots att hon var galen. Sen stod vi även i 30 minuter för att hon vägrade gå över ett stället var isen var sprucken i en liiiten spricka över vägen.. Efter många om och men hoppade hon över den iallafall. Det roligaste var att på vägen bort klampade hon över den utan problem men på hemvägen gick det ju inte för sig.. Hon är så märklig haha, är ju kul hon tycker om att vara ute iallafall.
 
I Torsdags så blev det att rida inne. Hon var väldigt övertaggad till en början och studsade mest runt. När hon blivit av med lite energi blev hon jätte fin och jag fick en super bra känsla i galoppen i båda varven! Idag tänkte jag hoppträna men vi får se hur det blir med det. Annars blir det nog ett dressyrpass :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0