Knas

Idag fick Jilda motionera Vannis lite. Men efter att ha stått på marken och kolla kunde jag ju inte hålla mig utan blev tvungen att hoppa upp och rida lite. Var inte alls tänkt jag skulle rida då jag hade ont i ryggen. Blir galen på mig själv, jag kan inte hålla mig borta.. Hade dock ingen ork att rida speciellt seriöst utan busade mest runt och gjorde lite knasiga omhoppningsvängar på ett litet räcke som stod framme. Stod även framme en oxer som låg på ungefär 90cm så hoppade den två gånger också. Första gången jag skulle hoppa den fastnade tygeln på nå vänster så blev hel knasigt så är tur jag har en lydig ponny som stannade när jag bad henne, hade hon hoppat ändå hade vi väl kraschat eller nått hehe.
 
Hade tänkt hoppträna lite innan pay and jumpen på Tisdag. Men kändes så bra så får räcka med dom två sprången vi gjorde idag. Vill inte hoppa henne för mycket. Är så rädd hon skadar sig.Vi får hålla tummarna hon är på humör på tisdag helt enkelt. Riva får vi göra bäst vi vill men vill inte ha nårga stopp! Vill att det ska hålla i sig som det är nu, hon känns så fin på hinder. Börjar vi få stopp tror jag att det lilla självförtoendet jag lyckas bygga upp inom hoppningen kommer sjunka genom jorden ganska direkt. Då blir det kaos, det har jag redan varit med om några gånger nu haha.. 
 
 Bjuder på en film från i tisdags(?) :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej kan du ha en frågestund? Skulle vara kul att få ställa lite frågor :)

2015-12-27 @ 15:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0