Näst intill stallfri dag.

Vaknade imorse med världens huvudvärk så mamma var gullig och släppte ut hästarna själv. Nu är våran in/utsläppsvecka över så nu ska jag ta och sova ikapp ordentligt ;) Då jag hade så ont i huvudet så var Kelsie super gullig och fixade stallet åt mig idag. Var bara och släppte in dom på kvällen så fick träffa min stjärna en sväng ändå. 
 
Efter middagen tog jag en powernap i ungefär två timmar. Vaknade av att Klara kom och väckte mig. Hon har varit borta över jul så var väldigt roligt att få träffa henne igen. Har varit tomt utan henne hemma. Vi for iallafall och åkte skridskor sedan köpte vi massor av godis och såg film.
Imorgon är det måndag vilket innebär att Jossan har Vannis. Så blir ännu en hästfri dag.. Själv ska jag umgås med min lillasyster hela dagen. Vi ska gå på stan och kolla om vi hittar något fint på mellandagsrean. Är ju som jag nämnt innan absolut inget fan av att gå på stan och helst inte när det är så mycket folk. Men vad gör man inte för sin lillasyster, bara bita ihop haha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0