Nu är stunden kommen..

I söndags efter hoppträningen gick dragkedjan på mina älskade Bocaj stövlar sönder.. Dom har hållt i 2,5 år och jag har aldrig haft några som helst problem så förstod ju att denna stunden skulle komma förr eller senare. Även fast jag var smått förberedd gör det ont ändå.. Helst i plånboken faktiskt. Men ridstövlar är ju ett måste att ha så är bara att le och vara glad medan man betalar ett par nya.. 
 
Går ju att laga men hade ändå planerat att köpa ett par nya. Mina börjar ha gjort sitt ändå så dom kan få gå i pansion nu tror jag även om jag kommer sakna dom.. :( 
 
 
Som man ser på denna bild har dom börjar "sjunka ihop" lite grann också. Men snygga är dom är ju ett som är säkert..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0