Gula faran på G igen..

Idag använde jag min "lediga dag" till att panta burkar. Pantade för 328 kr för att vara exakt. Dock gick 250kr av dessa pengar till att betala lånet av klippmaskinen. Lånade Carros då min egna inte funkar för tillfället. Efter det gick jag på stan och provade ett par skor och ett jeans tillsammans med mamma. Minns inte sist jag gick på stan med min mamma så det var mysigt. Var skönt att ta det lugnt trots att min stallabstinens är extrem efter bara en dag.. Kändes dock bra att inte behöva rida idag då min rygg gör väldigt ont.
 
Skoningen hade gått bra också verkar det som. Lite problem med bakhovarna men annars var dom riktigt fina. Bakhovarna är absolut inget hon påverkas av. Dom växer bara lite mer insidan om jag uppfattat det hela rätt.
 Jossan red ut idag och tydligen hade Vannis varit galen.. Hon hade till och med slängt av Jossan. Tur i oturen var det på stallplanen och Jossan mår bra! Jäkla galning.. Inte så konstigt då hon var bananas igår och jag själv höll på att drutta av minst sju gånger. Trodde ju däremot hon blivit av med lite energi då.
Men kan tänka mig det blev ännu mer energi när hon fick komma ut. Oj oj vad ska jag riktigt ta mig till med den gula galningen? Spelar ju ingen roll hur mycket och hårt man rider, hon verkar ändå ha energi så det räcker och blir över.. Hon har ju gått hårda pass hela helgen och ändå så är hon crazy. Imorgon ska hon då ut och galoppera av sig lite energi är tanken. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0