Sjukgymnast

Dagen började hos sjukgymnasten. Började med att göra lite olika övningar. Blev inte så många övningar innan min rygg sa ifrån. Vi fick avbryta och sedan så sa han att som det ser ut nu måste jag fara och röntga ryggen. Han tror omöjligt att jag kan ha så här ont utan att ha någon allvarligare skada i ryggen. Jag hoppas verkligen inte detta kommer påverka min ridning något. Fast för mig spelar det helt ärligt ingen roll om jag hamnar i rullstol eller liknanade, jag kommer fortsätta rida ändå på ett eller annat sätt haha. Självklart så slipper jag ju helst av allt hamna i rullstol men ni fattar poängen hoppas jag. Behövs mycket för att hålla mig borta från hästryggen.
 
Lite nervös är jag allt för önskar ju bara att ryggen kan ge sig. Suger att inte kunna träna och hålla igång som vanligt. Det är jobbigt både psykiskt och fysiskt att vara så begränsad. Håller tummarna att röntgen visar att det inte är allt för allvarligt och att det går göra någonting åt detta. Tills vidare för jag försöka ta det lugnt helt enkelt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter inte bra alls! Håller alla tummar och tår för dig, kan inte ens tänka mig känslan.. Att inte kunna rida och träna obegränsat måste vara hemskt. Krya!

2015-12-07 @ 21:21:55
URL: http://eliinolssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0