Stan hela dan.

Som sagt så hade Jossan Vannis idag. Kändes skönt att kunna koppla av och veta att ponnyn är i bra händer. Själv har jag umgåtts med min lillasyster hela dagen. Vi gick på stan och shoppade loss. Det är inte ofta jag köper saker till mig själv men när jag väl gör det gör jag det ordenligt. Köpte för ungefär 1000kr idag, hur gick det ens tills? Fick ett presentkort på alla affärer i stan i julklapp av min mamma, just för att det inte finns några hästaffärer jag kan lägga alla pengar på då. Har en tendens att lägga alla pengar på hästsaker istället för att unna mig själv nånting. Råkade ju dock köpa en grå tröja från Gina trico som kommer användas i stallet hehe oops..  Men annars köpte jag en hel del smink vilket behövdes då min hund tuggade sönder ungefär 70% av allt mitt smink för ungefär 1 år sedan. Jag har såklart inte prioriterat mina pengar på att köpa nytt smink. Men idag då jäklar! Sedan fick jag även med mig en tröja som faktiskt inte kommer användas i stallet så de så haha!
 
Imorgon är det tisdag.. Redan? Tisdag och Pay and jump. Är väldigt nervös vilket jag inte alls brukar vara. Jag och Vannis har ju dock inte riktigt hoppat speicellt mycket banhoppning sedan skadan så vi är ju lite ringrostigai inom det området. Jag hoppas bara att jag ger f*n i att vara och lägga mig i för mycket imorgon. Om jag bara sitter och håller om och inte tjaffsar så mycket mot hindrena vet jag att hon kommer hoppa. Är ju om jag blir nervös och börjar tveka det kommer gå dåligt. Kommer väl sluta med att jag rider i 110km/h i hopp om att ponnyn inte ska stanna haha.. Har helt ärligt börjat överväga om att avanmäla mig, men känns som att det är lika bra att "ta tjuren vid hornet". Det får bära eller brista helt enkelt, jag vet att problemet sitter hos mig. Dock har min ponny en jäkla attityd mot hindren nu så det känns ju bra. Är bara rädd jag ska sabba det igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0