Tur jag har cissi!

Natten har bestått av väldigt få timmars sömn. Har vaknat flera gånger under natten för att jag haft sådan huvudvärk. Klev upp och tog ipren och försökte sedan göra mig redo för skolan. Men allt snurrade så fick lov att gå och lägga mig igen. Kunde dock inte somna om så har kollat lite serier från klockan halv 9 ungefär. Ska försöka kliva upp och få i mig nå frukost.
 
Hörde av mig till Cissi ifall hon kanske ville rida Vannis idag. Var ju ett tag sen Cissi red henne och vet att hon inte säger nej till att motionera en extra häst ;) Får hoppas Vannis sköter sig trots att hon gått lugnt nu två dagar. Imorgon är jag ledig från skolan för ska till sjukgymnasten och efter det kommer en fotograf från Skellefteå Kommun och ska fota mig och Vannis. Dom ville ha bilder då någon hoppade över Skellefteå Kommun hindret som våran ridklubb har och även bilder från stallet. Min kompis hade tipsat om mig och Vannis. Tänkte inte ställa upp först men sen tänkte jag varför inte? Jag hoppas bara Vannis är på bra foto humör imorgon och på hopphumör för den delen också(och att jag hinner sminka mig haha) . Men det är hon väl i stort sätt alltid. Så länge hon har alla fyra tassar på marken bara, det är ju den lite svårare biten ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0