Ny start!

Nu drar jag igång och börjar blogga lite igen. Ni kan inte räkna med någon riktig flitig uppdatering men ska göra så gott jag kan. Just nu har jag väl en sån där halv sexig design som jag slängde ihop på 5 minuter för 2 år sen kanske. Men den får duga tills jag fått min nya!
 
Jag har varit sjuk så Vannis har tyvärr fått vila sen söndags. Har en känsla jag inte kommer sitta kvar sen när jag ska rida igen. Fanny har varit jätte snäll och mockat åt fixat åt henne + varit ute på en liten promenad igår. Som jag förstöd det hade Vannis mest småtravat och bockat haha.. Hon är ju nog pigg redan som det är så att vila i 5 dagar gör henne inte lugnare exakt. Har som ingenstans att rida heller för den delen då det är flera meter snö på hoppbanan och alla skotrar kör sönder våra ridvägar så blir mest att rida inne vilket suger och ni frågar mig och Vannis. Har däremot varit plus grader hela veckan så snart är det väl bara is överallt. Jaja vi ska vara glada vi har ett ridhus iallafall även om det inte är roligast att rida där.
 
Men ska iallafall försöka uppdatera lite dådå när jag är bloggsugen och har tid.
 
Stjärnan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0