Snart så!

Den 21 Mars gör vi äntligen tävlingsdebuten för iår. Det blir  i Boden och jag tänkte rida klasserna LB, LA. Har inga förväntningar utan vill bara ta mig igenom båda banorna iallafall. Blir ju himla härligt att fira sin födelsedag på en tävlingsplats inte sant?;)
 
Dagen efter, den 22 mars då är det dressyrtävling som gäller på hemmaplan. Blir att rida LC:1 och LB:1. Eftersom dom gjort om programen är det bara för mig att lära in mig dom på nytt igen.. Är faktiskt riktigt taggad att tävla dressyr nu när hon varit så fin den senaste tiden. Tror även det kan vara riktigt bra att ha tävlat hoppningen dagen före. Då kanske hon inte är så jädrans pigg! Eller pigg lär hon ju altid vara men det kanske drar ner på energinivån en gnutta iallafall.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0