Envis pappa..

Vi fick veta att första start var klockan 8 på Lördag i Vännäs. Vara bara en LC före min LB så självklart vill inte pappa kliva upp tidigt på morgonen utan bokar direkt hotell och jag fick ringa till vännäs och höra om dom hade någon stallplats ledig så Vannis kan sova där fredag-lördag. Min pappa är allt söt haha! Försökte övertala han att det är inte jobbigt att kliva upp tidigt och vi kan ju spara pengar på det men nope.. Var även trav i Umeå fredag som han ville fara och kolla på så det var också ett skäl varför vi far på fredag istället för lördag.
 
Nu ska jag bege mig mot stallet och rida. Får se vad jag hittar på, blir mest troligast en snabbis bara då jag måste hem och plugga inför nationella matteprovet imorrn.. Känns som jag inte kan nånting så kan ju vara bra att gå igenom lite.

Imorgon är det lagträning som står på schemat. Är så taggad och ska bli så kul att hoppa hela laget tillsammans. Jag och Vannis tävlar ju lag division 2 iår tillsammans med Kajsa, Kelsie och Maja. Riktigt roligt ska det bli och första lag omgången är ju på lördag. Jag rider dock inte den omgången utan rider i Vindeln v.24 och finalomgången v.27. Ska förska fara till vännäs lite tidigare Lördag så jag kan hejja på alla! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0