Hejsan hoppsan folket!

Nu var det ett tag sen jag bloggade igen vilket inte är ovanligt haha. Men eftersom det var ett par personer som tyckte jag skulle börja blogga igen så tänkte jag dra igång bloggen igen omgång 28 kanske vi är inne på hehe.. Massor har hänt sen sist, gjorde årsdebut i Boden och för att vara årets första tävlingen är jag såå nöjd. Vi fick ett ner i LBn fas 2 men hon var toppen fin. I LAn ville Vannis hem så vi stannade ut oss på trean. Jaja, var iallafall super nöjd ändå. Var tänkt jag skulle tävla dressyr dagen efter hemma men vi kom hem sent från boden och jag fick feber så strök mig vilket jag nu i efterhand tyckte var himla bra, kunde knappt programmen.
 
Senaste träningarna har gått jätte bra och hon är super fin i både hoppningen och dressyren. I dressyren har hon blivit extra fin och har musklat på sig ordentlig vilket är ritktig kul att se. Blir tyvärr inte mycket dressyr tävlande iår om ens nått, då jag i första hand satsar på hoppningen och är ju inte gjord av pengar tyvärr så har inte råd att tävla i båda grenarna. Men mycket hopptävlingar blir det. Som du ser ut nu tävlar jag 3 helger nu i maj. Nu på lördag i Vännäs, sedan 22-24/5 i Södra Umeå och i Piteå 30-31/5.  Men även fast hoppningen är prio 1 så är dressyren fortfarande grunden till allt så ojoj vad dressyr vi kommer träna :D
 
Jaja nog om det, får hoppas jag har mer tid att blogga nu. Ska göra mitt bästa nu när det ändå var så många som ville jag skulle börja blogga igen! :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0