Ingen större fara.

For till stallet vid klockan 3-4 idag. Mockade och fixade stallsysslorna sedan tog jag in Vannis. Borstade av henne sen gick jag och Olivia till hoppbanan. Sprang med henne lite och Olivia kollade hur det såg ut. Man såg knappt att hon var halt så det känns jätte skönt verkligen, helst med tanke på hur halt hon var igår. Men grejen var ju att veterinär besiktningen var ganska direkt efter LBn. Man vet ju själv när man vrickat sig vad ont det gör efteråt, men redan dagen efter kan det kännas bättre. 
 
Smorde på blue lotion, som nu mera är min bästa vän, och sedan fick hon gå in  boxen. Hon ska fortfarande få vila fram till Onsdag. Vi ska bara ut och promenera sen på torsdag och fredag blir det lite skritt trav, först till helgen ska jag galoppera om hon känns bra förstås. Håller tummarna!!
 
 
Bjuder på två bildet från i torsdags som Fanny fotat. Mer bilder kommer imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0