Vännäs!

Klev upp och for till skolan imorse. Skulle göra sista matte nationella provet. Lika bra att få det gjort istället för att skjuta upp det. For hem direkt efter det. Jag och pappa for och åt lunch på lakkapää sen for vi till stallet. Packade klart det sista i stallet sen insåg pappa att han glömt nyckeln till transporten, så han fick köra hem och hämta dom. När jag skulle gå och hämta in Vannis låg hon och sov. Gick fram och satte mig och myste med henne. Hon reste sig inte utan istället la hon huvud i min famn och somnade. Hon snarkade till och med. Hon hann sova i ungefär 15 minuter innan pappa kom tillbaka, då var det bara kliva upp.

Vi for iväg vid 3 och hämtade upp Sandra. Vid kl 5 var vi framme i Vännäs och då var tävlingarna inte slut än. Vi kollade sista klassen sen red jag tillsammans med mye en sväng. Vannis kändes helt som vanligt så det var en otrolig lättnad! Nu taggar vi om inför morgondagen och hoppas ponny är på humör!:D 





Min älskade vän<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0