Ibland tänker man inte riktigt efter..

Det var en dag sen för snart två år sedan. Den här dagen för två år sedan gjorde jag något riktigt dumt. Än idag kan jag inte riktigt komma fram till varför jag agerade på det sättet jag gjorde. Kan hända latheten tog över eller var det bara så att min IQ just i denna stund bestämde sig att fly landet? När jag tänker tillbaka sliter jag mitt hår av frustration.
 
Nu vill ni säkert veta vad jag gjort som jag ångrar så mycket? Jag slängde bort mina vita scapa benskydd för dom var smutsiga... Gud så irriterad jag blir så mig själv av att bara tänka på det även fast det snart är två år sedan. Hur dum får man bli? Gaaah!! Måste införkaffa ett par nya, älskar vita benskydd! Tycker det är så stilrent och snyggt på något sätt. Väldigt opraktiskt - men snyggt! Vad tycker ni om vita benskydd?
 
R.I.P mina älsklingar.. Saknar er fortfarande..

Kommentarer
Postat av: Saga

Jaa vita benskydd är faktiskt riktigt snyggt!!

2015-11-23 @ 21:30:08
Postat av: Nadja Persson

har nästan bara vita benskydd till mina hästar haha! Vannis passade riktigt bra i det:D

2015-11-23 @ 21:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0