Måndag.. Igen.

Wiee vem älskar inte måndagar? Fick iallafall sovmorgon till elva igen då jag ännu en gång inte kunde delta på fysen på grund av min rygg. Nu har den tydligen bestämd sig att göra ont hela tiden. Innan gjorde det bara ont när jag ansträngde mig.. Som det ser ut nu blir det ingen ridning för mig på ett tag. Iallafall inte under denna vecka om det fortsätter såhär. Hur surt är inte detta - när ponnyn väl är igång då är det jag som ska bli skadad? 
 Hade jag fått bestämma hade jag ju ridit ändå. Lite smärta har väl ingen dött av. Dock blir det ju lite lättare att avstå när man inser att det kan sluta med att jag kommer ha såhär ont hela tiden. Om jag bara vilar och tar det lugnt samridigt som pappa justerar då och då så kommer det förhoppningsvis gå över om ett tag.
 
Jossan red ju som vanligt Vannis idag. Hade bara gått bra och blev lite markarbete för dom två. Är så roligt det går bra för dom! Själv så har jag umgåtts med Celina och sedan har jag kollat film med mamma. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0