Mysig skritt tur

Idag har jag äntligen fått rida igen! Pappa justerade ryggen idag och det såg bara bra ut. Disken låg var den skulle och vara bara tre kotor som låg lite fel annars. Ska rida nu ett tag och se hur det känns. Idag tog vi det lugnt. Vannis har haft en jobbig vecka med många olika ryttare på ryggen. Tror det är bra för henne. Det är verkligen inget Vannis är förtjust i så är bra träning men lite olika ryttare på ryggen för hennes del. Till största del är det ju dock Cissi och Jossan som fått motionera henne. 
 
Tillbaka till ämnet, det blev en barbacka tur idag. For bara ute och skrittade med sällskap av Klara som promenerade med hennes häst Shana. Vannis frustade och var glad som vanligt, lilla lyckopillret♥
 
Justja, vet ni vad jag hittade på idag? Jag anmälde mig till glögghoppet som är den 28 November. Anmälde mig till 70 & 80 centimeter. Känns som en bra början då vi inte hoppat bana på evigheter och känner jag mig själv rätt kommer jag aldrig orka dra fram en bana och hoppa den om det inte redan står framme. Men det ska bli roligt att få göra en liten "tävlingsdebut". Ska hoppträna till helgen och det kryper redan i kroppen för jag är så taggad. Kan hända att jag hopptränar lite tidigare till och med hihi..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0