När man trodde man inte kunde bli klumpigare..

Kan ni gissa vad jag just gjorde? Jag tappade min Iphone 6 i toan..
Hade den i framfickan på min hoodie medan jag skulle försöka rensa hårborsten från hår. Har en otroligt fobi för hårstrån(konstigt jag vet) så ryckte till för tyckte det var så äckligt och plopp sa det bara så låg telefonen i toan.. Hann ta upp den direkt så den kommer förhoppningsvis överleva. Den ligger i en påse ris bredvid elementet nu så jag hoppas från djupet av mitt hjärta den överlever detta. Är tredje telefonen jag förstör detta år annars och skulle svida lite att behöva köpa en ny..
 
Jaja nog om mitt otroligt misslyckade telefon-liv. Igår red jag ut och skrittade i två timmar. Före det stod jag och borstade henne, klippte hovskägget och annat trim i kanske 1,5 timme. Jag hade utsläpp så var där rätt tidigt och var ingen annan där. Vannis var så mysig och njöt verkligen av att bli ompysslad och även att det var så lugnt i stallet ska jag tro. Hon tyckte också det var väldigt mysigt att få komma ut. Lite smått missnöjd över det faktum att det var enbart skritt som gällde. Men vi hade det så gosigt ändå. Älskar att bara sitta och skritta med musik i öronen. Är så avslappnande och man får tid och tänka på mycket. Eller avslappnande till viss del iallafall, Vannis har ju en tendens att vara lite studsig haha.
 
Idag fick hon vila då jag hade sån huvudvärk. Jossan hann inte rida idag så hon tar henne på torsdag istället. Jag borstade och myste med henne istället. Allt blir som bättre när jag får träffa Vannis, hon får mig alltid på så bra humör. Tog väldigt söta bilder på henne också som jag tyvärr inte kan visa då min älskade mobil ligger i en påse ris.. ÅHHH så surt. Haha vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta. Får bli en blandning av båda helt enkelt..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0