Slappardag.

Det gick bara bra för Jossan idag fick jag höra. Är så roligt att det verkar gå bra för henne och Vannis. Är så svårt att hitta någon som Vannis accepterar och någon som faktiskt vill rida henne då hon nästan kan verka lite sur och grinig när hon inte känner ryttaren. Tar ett tag att lära känna henne men när man väl gjort det är hon one in a million. Jag hoppas verkligen det fortsätter gå bra mellan dom två då jag tycker Jossan är riktigt duktig och hennes ridning passar Vannis väldigt bra!
 
Själv har jag bara haft en väldigt lugn dag. Nelly har hållt mig sällskap idag och vi har inte gjort mycket. En hel del skratt bjöd kvällen iallafall på. Ser framemot att få fara till stallet imorgon iallafall och få pussa på min stjärna. Uteritt står på schemat imorgon så jag hoppas att plusgraderna håller i sig. Blir så hårt i marken så fort det blir minusgrader. Går bara att fara ut och skritta då vilket också är mysigt men hon behöver röra på sig lite mer och busa av sig.
 
Ska försöka fota lite nya bilder till helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0