Snart såå!

Har just ätit frukost och sitter nu och väntar på min pappa. Han ska skjutsa mig till stallet och kolla sen när jag ska hoppa men vet inte riktigt var han tog vägen. Tror han gick ut med hundarna. Hur som helst så lär han väl dyka upp snart. Om inte får jag väl promenera till stallet i snö ovädret. Ska tydligen bli snöstorm idag? Måste vara ärlig och säga att det räcker med snö nu. Vi har säkert 10 cm nu och det vräker fortfarande ner ute. Vi brukar ju få upp mot 1 meter snö så det är väl bara fösöka förbereda sig..
 
Ska se om jag fixar någon som kan filma idag. Är ju roligt att ha något nytt att lägga upp. Har ju fortfarande inte fixat nya bilder vilket jag ska försöka göra imorgon igen. Men en hoppfilm från idag kanske är kul att kolla på, var ju ett tag sen?;) Vet inte riktigt vad vi ska hoppa för något men jag ser väl vad Cissi hittat på. Blir nog inte så mycket hoppning pga. av min rygg. Men det är bara bita ihop. Ni får hålla utkik senare under dagen, ifall jag överlever på att säga. Har blivit så himla hopprädd. Kissade ju nästan på mig då jag skulle hoppa ett sockerbitshinder som stod upp på "högkant" vilket blir kanske 60cm haha.. 
Att flyga över hinder på 120 känns ganska långt bort just nu.. Men skam den som ger sig, nu jäklar är vi back on track!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0