Sovmorgon.

Idag är det Torsdag vilket egentligen innebär special idrott. Men då jag inte ens få rida min egna ponny så får jag ju självklart inte rida någon annan heller. Även fast det är skönt med sovmorgon skulle jag ju mer änm gärna vara med på specialidrotten faktiskt.. 
 
Cissi rider ju, som jag nämnt ett par gånger, Vannis idag. Jag hoppas Vannis sköter sig. Tycker faktiskt det är jobbigt att låta någon annan rida Vannis när inte jag är med. Är så nojjig. Men Cissi är så otroligt duktig och har ju dessutom mycker mer erfarenhet än vad jag har så kommer gå jätte bra ska jag tro. Det känns väldigt bra när Jossan rider henne också för tycker hon passar Vannis så bra. Jag märker ju direkt på Vannis när hon är missnöjd med något. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0