Stallfria dag.

Igår red Jossan Vannis igen och likaså idag. Hon red ut igår och hon överlevde som tur var. Vannis hade bara bockat någon gång. Var ju tur det, ibland har hon ju riktiga tokil haha. Idag lät det som hon skulle rida dressyr. Jag tycker jag har varit väldigt duktig med att vila ryggen faktiskt. Tjuvred ju en sväng i fredags men förutom det har jag snällt stått på marken och kollat eller låtit någon annan rida henne. Är ju så jobbigt att stå på marken när någon annan rider, man blir ju sååå sugen!!
 
Tror dock jag ska ta mig en sväng till stallet idag. Var inte där alls igår då jag hade en slappar dag och låg hemmea och gjorde absolut ingenting. Känner att jag behöver pussa lite på min stjärna. Man får ju abstinens av inte få träffa henne på en dag. Hon är en sån glädje spridare och får mig alltid på bra humör! Ska höra med Jossan vilken tid hon ska rida så kan jag kanske kolla lite när hon rider när jag ändå är i farten :)
 
Haha så fet..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0