Tillbaka till rutinerna..

Idag började skolan om igen efter en veckas lov. Känns ju mindre kul. Jag började iallafall med en sovmorgon då jag inte kunde vara med på första lektionen som är fys på grund av min rygg. Började veckan klockan 11 med matte istället. Måndagar innebär ju en stallfri dag för min del då Jossan rider Vannis. Får hoppas ponnyn sköter sig. Är aldrig kul med stallfria dagar men behövligt. Brukar försöka hinna göra lite skolarbete eller annat nödvändigt. Slutar väl mest med att jag går runt och rullar tummarna och far till stallet på kvällen ändå för att pussa lite på ponnyn. Man börjar ju fundera på vad andra folk utan häst gör på dagarna. Dom kanske har ett socialt liv istället till skillnad från mig haha, gör inget annat än vara i stallet känns det som.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh haha den känslan känner jag verkligen igen, man är otålig och typ vilsen :')

2015-11-02 @ 23:55:09
URL: http://annalundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0