Två lite mindre bra pass.

Både igår och idag har det inte varit några höjdar pass. Kan bero mycket på att jag inte kan rida som vanligt då jag fått problem med ryggen. Känns ju mindre stabilt att man inte ens hunnit fylla 17  och redan har problem med 90% av kroppen. Har haft lite ont i ryggen tidigare men dom senaste passen har varit hemska faktiskt. Har fått kämpa för att kunna sitta rakt för får så förbaskat ont. Det har resulterat i massor med skrittpauser så har aldrig hunnit få henne att lossna och slappna av riktigt. Så ingen wow känsla dom senaste passen. Igår var det rodeo i början och Vannis gjorde något riktigt helikopter skutt. Jag flög väl någon meter högre och landade ganska hårt i sadeln efteråt. Inte det ultimata för min rygg..
 
Idag red jag på utebanan tillsammans med Olivia. Vannis kändes väldigt omotiverade och var väldigt stark men samtidigt lite seg. Seg för att vara Vannis alltså. Hon småstack några gånger men annars kändes hon lite off idag. Har varit mycket för henne så veckan som kommer får bli en lugn vecka. Mest uteritter och kanske någon extra vilodag. En gullig tjej vid namn Tilda hade redan mockat åt mig idag, guldvärt att bespara min rygg den smärtan iallafall!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0