Inte våran dag..

Nej idag var det inte min och vannis dag alls.. Blev en längre kväll i stallet än vad jag planerat. Hade bara tänkt jogga Vannis en snabbis då det blev ett tufft pass igår men ponnyn hade andra planer. Fick rida i 1.30h i spöregnet för att få min ponny gå framåt vilket inte hör till det vanliga må jag säga! Vi brukar ha problem att det går alldeles för snabbt men idag bestämde sig fru Gul att prova en ny metod. Man undrar ju vad som försiggå i hennes hjärna ibland.. Hade även utfodring efter det. Pappa kom och hjälpte mig så gick väldigt snabbt.  Klara och några lektionsryttare var också gulliga och hjälpte till. Var genomblöt, kall och trött så var tur det gick snabbt.
 
När jag väl kom hem satt jag mig och pluggade. Nu ska jag hoppa i säng, ska upp tidigt imorgon då vi har special idrotten som alla andra torsdagar. Mer om dagens ridpass skriver jag imorgon! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0