Klubbdressyr

Just nu tar jag en liten paus i mitt pluggande. Vi har faktiskt inte alls speciellt mycket i skolan vilket är skönt. Ett prov på fredag och läxförhör på torsdag vilket är det enda. Ska dock bli väldigt skönt med höstlov nästa vecka. 
Väntar även på att Klara ska höra av sig. Ska åka med henne till stallet. Har börjat bli så kallt ute så känns smått osäkert att köra moppe faktiskt då det är lite halkigt bitvis.
 
Har inte riktigt bestämt vad jag ska hitta på med Vannis idag. Hon gick ju ett ganska hårt pass igår så funderar på att bara skritta och trava lite lugnt ute. Vill absolut inte pressa henne för hårt men samtidigt har hon ju så otroligt mycket energi som hon måste bli av med. Blir mycket dressyr träning nu framöver för under höstlovet ska vi vara med på en liten klubbdressyr! Anmälde mig mest bara för skojs skull, vi får väl se hur det går. Vi rider LC:1an. Är klubbhoppning också och vill ju såå gärna vara med men vi kanske ska börja hoppa först haha.. Tänkte hoppa lite små hinder(40-50cm) till helgen men är ju storhäst tävlingar på klubben då. Det får helt enkelt vänta till nästa vecka :)
 

Kommentarer
Postat av: dogtraning.blogg.se

Lycka till på klubbtävlingen :-)

2015-10-21 @ 18:44:59
URL: http://dogtraning.blogg.se/
Postat av: dogtraning.blogg.se

Lycka till på klubbtävlingen :-)

2015-10-21 @ 18:44:59
URL: http://dogtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0