Morgon mys.

Idag blev det en mysmorgon för mig och Vannis igen. Släppte ut hästarna, mockade och fixade allting sedan på med hacket och ländtäcket och ut i minusgraderna. Vi skrittade i kanske 1 timme. Idag var det verkligen turbo mode activated. En lugnskritt tur var min tanke men själv sa fröken gul att det var bara för mig att spänna fast säkerthetsbältet. Hon sprattlade mest med benen hela tiden. 
 
När jag kom tillbaka byggde jag och Cissi ihop våra hagar. Vi ska nämligen låta Vannis och Calera stå tillsammans nu framöver. Det gick toppen när vi släppte ihop dom sen. När jag var klar i stallet for vi förbi Royal och skulle köpa höpåsar. När vi ändå var där köpte vi nytt foder också. Jag och pappa spekulerade i ett nytt foder som jag ska prova åt Vannis. När vi kom hem insåg jag sen att jag glömt köpa det jag egentligen behövde - höpåsar.. Får fara tillbaka igen imorgon helt enkelt.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0