Stressig morgon.

Idag blev det en stressigare morgon än tänkt. Alarmet ställdes på 05.30 igår kväll. Vi försov oss en aning men var i stallet i god tid trots det. Väl i stallet började jag rulla upp knopparna medan Kelsie kollade så allt var med. När vi skulle koppla transporten uppstod det dock problem då det inte funkade. Kelsies pappa fick komma dit och hjälpa oss och efter ett tag funkade det. Vi kom iväg ungefär 40 minuter senare än beräknat. Några andra Skellefteå ekipage fick skicka banskissen till henne så hon fick plugga den i bilen. Alla sätt är bra förutom dom dåliga ;)

Hon red LC och LB, hon fick ett pet i första och två pet i andra klassen. Dom är så dutkiga båda två! Är så roligt att få vara på tävling igen även fast jag själv inte ska rida. Är dock så himla nervöst när någon annan ska rida, värre att kolla på än att rida själv. Men i Februari gott folk då - då ska jag och Vannis göra våran "tävlingsdebut"!
 
När vi kom tillbaka till stallet gick jag en mysig promenad med min stjärna. Jilda hade varit världens gulligaste och mockat osv åt mig idag. Tusen tack, guldvärt!!
 
Bjuder på nårga jätte mysiga bilder som Kelsies mamma fotade på mig och Kelsie för ett tag sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0