Ändrade planer.

For aldrig till Gällivare igår då det blev lite problem. Det hela slutade iallafall med att jag insåg att vi inte skulle vara framme där förrän klockan 10 på kvällen och födelsedagsmiddagen för min pappa var klockan sju.. Åka fyra timmar i bil för att komma dit säga "hej" sen åka hem igen direkt dagen efter kändes inte lockande. Helst inte nu då jag fortfarande är lite sjuk. Känns jätte trist att det blev som det blev men går ju inte göra mycket åt det nu. Får fira pappa sen när dom kommer hem!
 
Hade gått bra för Jossan igår. Hon hade hoppat lite sockerbitshinder. Lät som Vannis varit fin i galoppen. Känns härligt att Vannis börjat ge med sig lite gällande galoppen. Hon har slutat testa Jossan lika mycket nu. Nu är hon medveten om vem som bestämmer ;) Är så skönt att ha Jossan! Aldrig haft en medryttare där jag känt mig så lugn som med henne. Kan koppla av och behöver inte sitta och oroa mig hur det går osv. Är så tacksam jag har henne som hjälper mig! Helst nu när jag har ganska mycket i skolan. 
Då jag inte for till Gällivare så tänkte jag hjälpa Jossan hoppa idag. Den planen ändrades också då jag under natten fick så ont i magen så låg och krampade i säkert tre timmar. Fattade ingenting och var helt säker på att jag skulle dö haha. Lyckades iallafall somna om men var helt slut när jag vaknade på morgonen så har inte orkat göra någonting alls idag. Tror nästan jag fick träningsvärk av allt krampande haha.. 
 
Bjuder på denna fina bild som instagramkontot "Ridvideoz._" redigerade åt mig, att den är fin? :')

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men åh vad kul att höra hehe:D, är så tacksam att jag får tjuva din lilla ponny en gång i veckan med<333

2016-02-09 @ 09:22:21
URL: http://josefincarlssonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0