Är så stolt!!

Just nu känner jag mig nästan lite som en stolt ponnymamma haha. Pay and jumpen för Jossan och Vannis idag gick sååå bra! Jag red fram Vannis då Jossan skulle rida Putte i 70cm också så hon red honom först och sedan Vannis. Framridningen var lite kaos med 14 hästar på en ganska liten yta. Orkade inte bry mig om var Vannis hade huvudet utan så länge hon hade framåtbjudning var jag nöjd. Vilket hon hade gott om kan jag lova.
 
Första klassen som då var 70 cm gick toppen. Vannis såg självsäker ut och Jossan red väldigt bra. Blev en nolla i den klassen. I andra klassen, 80cm, gick det lika bra om inte ännu bättre. Nolla även där och det såg verkligen lugnt och kontrollerat ut. Såg så lätt ut vilket jag om någon vet att det inte alltid är! Vannis är en svår ponny att rida. Även om hon hade en väldigt lugn och bra dag idag är det inte mågna som klarar av att hoppa en hel bana på henne och få det att se så lätt ut. Älskar hur Jossan rider min ponny! Så lugnt,stilla och balanserat. Inget slit eller flaxande! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åhh så glad ja blir :'D

2016-02-22 @ 00:12:38
URL: http://josefincarlssonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0