Imorgon gäller det..

Imorgon ska jag äntligen få röntga ryggen! Är riktigt nervös faktiskt. Har inte känt av den så mycket på senaste, är mest bara när jag sitter ner mycket när jag rider. Men nu när jag får chansen att röntga ryggen så är det självklart jag ska göra det även om det nu inte visar något, är inte helt lätt att få en tid! Dock är jag ju nervös ifall det skulle visa att det inte alls är bra. Men det tror jag inte eftersom det ändå känns bättre till och från. Tränar ju dock inget annat än att jag rider för tillfället. Kan ju bli dåligt igen om jag skulle börja om att träna utan hästen också, är ju skönt med en ursäkt till varför man inte gör det nu iallafall hehe ;)
Så imorgon klockan 11 får ni hålla tummarna för mig! 
 
Bjuder på något annat än en hästbild för ovanlighetens skull! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0