Överladdad ponny.

Blev ingen hoppning igår då både jag och Klara var för lata för att bygga fram någonting.. Blev ett dressyrpass istället. Vannis var väldigt explosiv till en början och så fort jag lättade lite stack hon.. Blev iallafall mycket bättre efter ett tag. Galoppen i slutet var riktigt trevlig trots att hon tjurade som tusan till en början. Hon är surare än vanlig nu när hon bara står inne. Hon får skylla sig själv dock! Forsätter hon smita har jag inget annat val än att hålla henne inne. Jag hoppas vi får fixa hagen snart!
 
I helgen tar Jossan hand om Vannis. Själv sitter jag och väntar på min hämtning. Ska nämligen till Gällivare. Pappa fyller år så vi ska fira honom med hela släkten. Så stannar där till söndag. Blir säkert trevligt att få träffa alla igen. Är ju inget fan av släktmiddagar och sådant men får bita ihop! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0