Tidig uteritt.

Då jag börjar först 12 på Torsdagar passade jag på att rida före skolan. Mamma följde med och fixade stallsysslorna. Det var strålande sol ute så blev en uteritt. Vannis var väldigt överladdad. Gjorde lite förflyttningar efter vägen och ställde henne åt båda hållen. Allt för att hålla henne sysselsatt. Hon var riktigt trevlig i galoppen efter ett tag. Gjorde lite byten, dock så tog hon tillfället i akt att sparka bakut varje gång haha. Trots att hon var lite studsig, hoppig och väälidgt framåt så var hon riktigt rolig att rida! 
 
Idag ska hon få gå ett lösgörande pass i alla gångarter inför morgondagen. Inte alls något långt eller hårt pass. Är så nervös inför imorgon faktiskt.. Men får hoppas det går bra och att både jag och Vannis är på rätt humör. Jag hoppas ni som har möjlighet kommer till Skellefteå Ridklubb i helgen ock kikar på tävlingarna! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0