Är ju typiskt..

Som ni kanske uppfattade i det förra inlägget var jag väldigt taggad på att få rida idag. Blev dock lite ändrade planer då jag knappt fick mig upp ur sängen. Min rygg har aldrig gjort så här ont någonsin.. Möjligtvis för någon vecka sen då det gjorde så ont att jag grät när jag red. Men det var ju medan jag red, nu har jag ju inte ridit sedan i lördags. Fast att sitta ner så mycket igår blev näst intill tortyr för mig där mot slutet. Mina ben domnade bort när smärtan i ryggen blev som värst. Sen som grädde på moset började mina knän kännas av en hel del också.
 
Är ju typiskt att ryggen bestämmer sig att strula idag nog för att jag var aningens förberedd på det.. Men är inget att deppa över, eller tja jag är ju riktigt bitter det måste jag erkänna haha. Men det är bara knapra ipren så får jag väl hoppas att jag kan rida imorgon istället. Cissi är super gullig och tar Vannis idag, i får väl se om hon rider henne något också eller om det blir en vilodag för gulan. Den 14:e Januari har jag iallfall tid för en undersökning av ryggen för att sedan få göra en röntgen så håller tummarna att jag slipper detta snart.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad otroligt tråkigt! Den där ryggen du har verkar inte vara att leka med.. :(

2016-01-06 @ 18:39:57
URL: http://eliinolssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0