Irriterad och less..

Igår var det tänkt jag och Klara skulle hoppträna. På manege schemat stod det att manegen skulle vara ledig till klockan sju för efter det skulle de som tränar sina hundar skulle hyra den vilket dom gör varje söndag. När vi kom dit ungefär 17.40 var det fullt med hundar där. Då har dom alltså glömt skriva in på schemat att dom skulle hyra den från klockan fem.. Åh så irriterad och less jag blev. Blev ledigt först halv 10, så vi fick hoppa idag istället. Man planerar ju alltid efter manegeschemat så är riktigt surt att det inte stämmer..
 
Men vi hoppade iallafall idag istället. Blev inte så många språng men Vannis var iallafall jätte fin. Lite väl stark och pigg till en början men efter ett tag blev hon mycket finare. Hoppade två språng på 1m och hon kändes toppen fin. Dock så fegade jag lite och slutade rida med benen helt mot oxern hindrena. Hon hoppade ändå men inte lika fint som jag vet hon gör om piloten på ryggen hjälper till lite;) Är så nöjd över Gulan idag, min insats ska vi ju dock inte disskutera då den inte var något att hänga i granen. Fanny var jätte gullig och filmade så bjuder på en film så fort jag får tid att redigera ihop den! 
 
Bjuder på en bild Nelly tog på oss idag. Ska bjuda på fler senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0