Min favorit hästbutik online!

Att beställa online är inte alltid lätt. Man kan vara osäker på storlekarna, ser sakerna ut som dom gör egentligen, får man ens hem det man beställt osv. De flesta hästbutiker online är säkra att beställa från och man får alltid hem sakerna. Dock har det inte alltid blivit rätt storlek. Fick hem ett par benskydd en gång som var fel i storleken så ville byta mot en annan storlek. Blev ett himla tjaffs och personalen var otrevliga. En massa suckande och oj så jobbig och irriterande jag var som skulle byta dessa benskydd.
 
Dock är det ju ganska bekvämt att beställa online. Man behöver ju inte ens lyfta arslet ut soffan om man nu inte vill. Bara några klick så är prylarna påväg hem. Av alla butiker jag beställt från (vilket är ett par nu) så är min absoluta favorit Skara Hästsport! Dom har det mesta inom hästväg och deras service är otroligt. Dom är alltid trevliga att och hjälpsamma. Beställde min ridväst där ifrån och kan meddela att det var en massa skickande då storlekarna inte passade. Tror vi skickade den där västen fram och tillbaka säkert fem gånger innan det blev rätt. Men dom var alltid lika trevliga och fri frakt alla gånger! Samma med mina benskydd. Fick ett par andra bakskydd än det jag beställde. De jag fick hem var billigare än dom jag ville ha, så fick de dyrare benskydden som jag egentligen ville ha mycket billigare. Skara Hästsport får helt klart bästa betyg av mig och är en hemsida jag rekomenderar starkt! Klicka HÄR för att komma till deras hemsida.
 
Vilken är eran favorit hästbutik? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0