Rolf-göran Bengtsson

Idag hoppade ju som sagt Jossan Vannis. Det gick jätte bra och jag tyckte det såg fint ut. Vannis var väldigt taggad men Jossan gjorde det bra trots att min ponny inte alls var nöjd med valet av tempo mot hindrena - i vanlig ordning.. Tycker det bara blir bättre och bättre för varje gång Jossan rider Vannis. Är en pay & jump nu igen i Januari och planen är väl då att Jossan ska vara med på Vannis i en klass. Bara att träna vidare så kommer detta bli hur bra som helst!
 
För tillfället sitter jag hemma hos världens bästa Kelsie(är under knivhot så blev illa tvungen att lägga till "världens bästa"..)  Imorgon blir det en tidigt morgon då vi ska släppa ut hästarna innan vi får hämtning vid klockan åtta. Var ska vi då nån tro? Vi ska nämligen till Umeå och kolla på clinic med ingen mindre än Rolf-göran Bengtsson!
Roffe är en stor förebild för mig inom ridsporten så det ska bli väldigt roligt att få se. Förhoppningsvis ladda upp med massor av insperation för det nya året!
 
^Bjuder på en bild på Kelsie & Morris.
Ps jag glömde berätta hur underbar och fantistisk kelsie är<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0