Suck.

Mådde inte alls bättre när jag vaknade imorse. Känner mig fortfarande lite febrig och seg. Vaknade vid halv 12 idag men klev inte upp förrän vid ett. Har inte sovit många timmar inatt. Drömde jag hade en ekorre i sängen och vaknade stående vid min dörr? Haha skit konstigt. Har vaknat varje timme då jag drömt helt sjuka drömmar och hade som ingen aning vad som var drömmar och verklighet efter ett tag. Efter jag haft ekorren i min säng vågade jag inte gå och lägga mig förrän jag vaknat till liv och insett att det bara var en dröm haha.
 
Har nästan bara legat i soffan och kollat film. Har jobbat med lite svenska uppgifter också men har ingen fantasi vad jag ska skriva om. Vi ska nämligen skriva en berättelse och för min del står det helt still. Imorgon får jag förhoppningsvis träffa min prinsessa igen. Saknar henne massor! Två dagar utan henne är alldeles för mycket. Ser verkligen framemot att få pussa på henne igen! Imorgon får jag besök av Olivia från Piteå också, ska bli himla kul! Har förvörigt fått röntgen tid nu!! Den 8 Februari ska jag äntligen få röntga ryggen. Tycker det har gått riktigt snabbt. Kunde ta upp till sex månader men har inte alls tagit speciellt länge sedan jag fick mig remiss. Ska bli skönt att få veta vad det är. Ja ja nog om det, förstår inte hur jag lyckas få ihop så långa inlägg trots jag inte gjort något alls idag. Har börjat skriva lite olika inlägg så förhoppningsvis får ni läsa om något roligare snart haha ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0