Sveriges sämsta immunförsvar -

..skulle det finas ett sådant pris går det nog till mig. Idag vaknade jag med huvudvärk från helvetet, ingen röst kvar och hela kroppen gjorde ont. Ni vet innan man får/när man har feber då det gör ont bara man rör skinnet? Exakt så kändes det iallafall. Inte alls speciellt kul. Pallrade mig upp iallafall, sminkande mig och åt frukost. Det blev dock inte bättre så tvättade bort sminket och gick och la mig igen. Vilket slöseri med smink haha..
 
Nelly har varit gullig och tagit hand om Vannis idag. Är så glad jag har så fina vänner som ställer upp och hjälper till när det behövs, guldvärt! Hon joggade henne lite i ridhuset. Fick en filmsnutt och det såg riktigt bra ut. Fick även höra att hon tyckte Vannis blivit mycket trevligare att rida vilket är jätte kul att få höra! Som det känns just nu kommer jag nog inte må så mycket bättre imorgon. Jag får hålla tummarna iallafall. Jossan ska hur som helst ta Vannis imorgon lät det som. Så kan ju vara bra att vila lite även fast det är tortyr att inte få fara till stallet. Kanske far dit och pussar på henne lite ändå om jag får skjuts.
 
På lördag är det dags för pay & jump igen. Är anmäld till 90/1m. Vi får se om jag kanske ändrar till 80/90 istället. Vill känna mig säker att rida en LB(90)bana innan jag går upp till LA. Vill inte sabba Vannis självförtroende som hon byggt upp nu. Hon har inte stannat en enda gång sedan vi börjat hoppa igen och har en sån härligt attityd mot hinder. Ni som läste förra inlägget kanske förstått det, nu hoppar hon ju till och med vägbommar haha! Vi får se vad som sker, är ju bara en pay & jump så känns det jobbigt inne på banan under 1m kan jag ju bara "utgå" och be dom sänka till 90cm så hoppar vi det en  gång till istället!
 
Print screen får senaste hoppträningen, öronen spikade framåt och inte en tanke på att stanna. Låt detta hålla i sig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0