Två år sedan..

Idag är det hela två år sedan jag fick pussa min favorit hejdå. Har som svårt att förstå det faktum att det gått två hela år! Känns som igår.. Saknar honom fortfarande lika mycket och tänker på honom varje dag. Skulle kunna göra i stort sätt vad som helst för att få träffa honom igen. Världens finaste älgis..Älskar honom fortfarande såå mycket och med handen på hjärtat tror jag aldrig jag kommer träffa en sån speciell häst igen. Han ville alltid göra sitt bästa. Han var genomsnäll på alla sätt och vis, bara så missförstådd. Kan sitta och skriva hur länge som helst om hur otroligt fin den här hästen är men man förstår det bara om man träffat honom. Kommer aldrig sluta säga hur tacksam jag är att jag fick lära känna honom.
 
Som det sista jag sa till honom: Nu, då & för alltid, världens finaste Pas Noir♥
 
"Knowing someone isn't coming back doesn't mean you ever stop waiting"

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad underbart fina ni var.. Styrkekramar till dig <3

2016-01-22 @ 19:58:37
URL: http://eliinolssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0