Äntligen lov

Mitt schema varit fullspäckat senaste dagarna. I torsdag red jag ut tillsammans med Klara & Nelly och i fredags for jag och Nelly ut. Var riktigt härligt att få komma ut och blir inte sämre med ett sådant bra sällskap. Torsdagens uteritt blev lite crazy haha. I lördags blev det ett dressyrpass.Fick inte alls någon jätte bra känsla då Vannis var alldeles för explosiv. När jag sedan kollade på filmerna kändes det lite bättre. Såg bättre ut än vad det kändes. Men som man bäddar får man ligga. Efter två dagars bus kan man inte förvänta sig annat än en lite ofikuserad ponny.
 
I söndags var Jossan gullig och tog Vannis. Har bott ensam hela helgen så är lite svårt att få skjuts till stallet då det är en bit. Hon fick dock vila tror jag. Idag har Jossan också tagit Vannis. Känns trist med två stallfria dagar. Men imorgon får jag pussa på stjärnan igen. Funderar på att hoppträna imorgon eller på onsdag. Var ett tag sedan!
 
så fulsöt haha, smulan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0