Låt mig presentera..

..nyaste tillskottet i familjen - våran älskade lipposadel!
 
Äntligen har jag skaffat mig en hoppsadel. Sadelutprovaren var inte lättast att få tag på. Men när jag äntligen fick ut henne så konstaterade hon att lipposadeln som jag lånat av Cissi och Bella passade Vannis välidgt bra! Så bara några dagar senare beställde jag hem en Lippo Allegria! Det sved i plånboken men så värt det. Den passar både mig och Vannis perfekt så då får det kosta vad det vill. En sadel är ändå så pass viktigt.
 
Har inte hunnit rida i den jätte mycket men den är sååå mjuk! Kan ju bara tänka mig så skön den kommer bli när man ridit in den ordentligt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0